Hlavní rozmìry | |||
Délka automobilu |
5 025 mm | ||
Šíøka automobilu |
1 800 mm | ||
Výška pøi celkové hmotnosti |
1 440 mm | ||
Výška nezatíženého automobilu |
1 505 mm | ||
Rozvor kol |
2 980 mm | ||
Rozchod kol vpøedu |
1 520 mm | ||
Rozchod kol vzadu |
1 520 mm | ||
Svìtlá výška zatíženého automobilu |
160 mm | ||
Vnìjší stopový prùmìr zatáèení |
11,5 m +- 0,5 m | ||
Vnitøní stopový prùmìr zatáèení |
7 m +- 0,5 m | ||
Šíøka sedadel vpøedu |
2 x 580 mm | ||
Šíøka sedadel vzadu |
1 520 mm |
Hmotnosti | |||
Celková hmotnost úplnì zatíženého automobilu |
2 140 kg | ||
Vlastní hmotnost automobilu |
1 600 kg | ||
Pohotovostní hmotnost automobilu |
1 670 kg | ||
Užiteèný náklad |
470 kg |
Jízdní vlastnosti | |||
Nejvyšší rychlost automobilu |
190 km/h | ||
Trvalá rychlost automobilu |
160 km/h | ||
Jízdní dosah (dle ÈSN 30 0029) |
400 km |
Spotøeba paliva a maziv | |||
Druh paliva pro motor i topení |
automobilový benzín BA-96 (Super) | ||
Základní spotøeba paliva (dle ÈSN 30 0510) pøi rychlosti 110 km/h |
18,0 l/100km | ||
Spotøeba paliva v topeních |
0,4-1,3 l/100 km | ||
Spotøeba oleje zabìhnutého motoru |
max. 1,5 l/1000 km |
Motor | |||
Typ motoru |
Tatra 613 | ||
Druh motoru |
pístový, benzínový, karburátorový (OHC) | ||
Uspoøádání válcù |
samostatné válce ve dvou øadách do "V" v úhlu 90° | ||
Chlazení |
vzduchem, axiálním ventilátorem | ||
Poèet válcù |
8 | ||
Vrtání válce/zdvih pístu |
85/77 mm | ||
Zdvihový objem válcù |
3 495 cm3 | ||
Kompresní pomìr |
1 : 9,2 | ||
Max. hodnota jmenovitého výkonu motoru |
121,4 kW (165k +- 5%) pøi 5 200 ot/min | ||
Toèivý moment |
265 Nm +- 5% (27 kpm +- 5%) pøi 2 500 - 3 000 ot/min | ||
Druh rozvoru |
4 OHC | ||
Mazání motoru |
tlakové, obìžné, zubovým èerpadlem | ||
Vùle ventilù studeného motoru: sací |
0,10 | ||
Vùle ventilù studeného motoru: výfukový |
0,10 | ||
Seøízení pøedstihu pomocí stroboskopu pøi nastavených otáèkách motoru: 850 ot/min |
10° pøed HÚ | ||
Seøízení pøedstihu pomocí stroboskopu pøi nastavených otáèkách motoru: 3 000 ot/min |
28° pøed HÚ | ||
Karburátory |
dva dvojité spádové JIKOV 32-34 DDSR s postupným otevíráním klapek | ||
Palivové èerpadlo |
membránové, s možností ruèního doèerpání paliva |
Spojka | |||
Druh |
tøecí, jednokotouèová, suchá, vestavìná do setrvaèníku | ||
Výrobce |
Fichtel - Sachs / NSR | ||
Ovládání |
pedálem s kapalinovým pøenosem síly | ||
Rozmìr spojkového obložení |
250/155/3,5 mm | ||
Druh spojkového obložení |
MINTEX H 26; FERODO-RYZ | ||
Tøecí plocha obložení |
2 x 277 cm2 | ||
Prùmìr hlavního válce |
19 mm | ||
Prùmìr vypínacího válce |
22 mm | ||
Volný chod pedálu spojky |
max. 30 mm - min. 10 mm | ||
Max. vypínací síla |
225,4 N (23 kpm) |
Pøevodovka | |||
Druh |
pøevody s èelními ozubenými koly, se šikmým ozubením ve stálém zábìru, má ètyøi rychlostní stupnì pro jízdu vpøed a zpìtný chod.
| ||
Zadní náprava | |||
Druh |
nezávislá vidlicová vleèná ramena se šikmou osou kývání |
Rozvodovka | |||
Stálý pøevod v rozvodovce |
3,909 |
Pøední náprava | |||
Druh |
nezávislé zavìšení "Mc Pherson" s výmìnnými tlumièovými jednotkami | ||
Pérování |
vinutými (spirálovými) pružinami a teleskopickými tlumièi | ||
Odklon kola |
0° +- 30´ | ||
Pøíklon èepu |
9° 30´ +- 30´ | ||
Záklon èepu |
0° 30´ +- 30´ | ||
Sbíhavost kol pøední nápravy |
2 - 3 mm | ||
Sbíhavost kol zadní nápravy |
0 - 1 mm |
Uvedené hodnoty platí pøi celkové hmotnosti automobilu (výšce spodní hrany karosérie nad vozovkou 180 mm), pøi tlaku v pneumatikách pro celkovou hmotnost
Øízení | |||
Druh |
pøímé, høebenové se šikmými zuby (s pastorkem a ozubenou tyèí) | ||
Pøevodový pomìr |
1 : 19,2 | ||
Poèet otáèek pro dosažení plného rejdu |
4,25 |
Kola a pneumatiky | |||
Druh kol |
disková | ||
Rozmìr ráfkù |
6J - 14" | ||
Rozmìr pneumatik |
nízkoprofilové radiální 215/70HR-14 OR 6 AS |
Brzdy | |||
Provozní brzda |
dvouokruhová, kapalinová s posilovaèem "Girling" | ||
Parkovací brzda |
mechanická, pùsobící na zadní kola, ovládaná pákou mezi pøedními sedadly | ||
Tandemový hlavní válec |
prùmìr 22 mm | ||
I. brzdový okruh: |
| ||
II. brzdový okruh: |
|
Karoserie | |||
Druh |
samonosná, ètyødveøová (sedan) | ||
Poèet sedadel |
5 | ||
Velikost zavazadlového prostoru |
430 l |
Elektrické zaøízení | |||
Napìtí elektrických spotøebièù |
12 V | ||
Uzemnìn pól |
záporný | ||
Odrušení automobilu |
zvláštní (II.b stupeò dle ÈSN 34 28 75) | ||
Akumulátory |
12V/75 Ah | ||
Zapalování |
bezkontaktní kondenzátorová zapalovací souprava PAL-Magneton 12 V | ||
Zapalovací cívka |
PAL-Magneton 443 212 212 00 | ||
Rozdìlovaè |
PAL-Magneton 443 213 208 72 | ||
Elektrický spínaè |
PAL-Magneton 443 213 228 01 | ||
Poøadí zapalování |
1-3-6-2-7-8-4-5 | ||
Zapalovací svíèky |
BOSCH W 200 T 30 | ||
Alternátor |
PAL-Magneton; 14V-55A (770 W) | ||
Regulaèní relé |
PAL-Magneton 443 116 419 05 | ||
Spouštìè |
pravotoèivý s výsuvným pastorkem | ||
Topení |
dvì regulaèní | ||
Výkon tepelného systému |
2x3,80 +- 0,3 kW (3267kcal.hod-1) | ||
Výkon vìtracího systému |
2x130 m3/h = 260 m3/h |
Množství náplní oleje a maziv | |||
Motor |
9,5 l oleje | ||
Pøevodovka |
2 l oleje | ||
Rozvodovka zadní nápravy |
1 l oleje | ||
Ovládací okruh brzdy a spojky |
0,8 l brzdové kapaliny | ||
Øízení |
0,2 kg mazacího tuku | ||
Náboje kol pøední |
2 x 0,2 kg mazacího tuku | ||
Náboje kol zadní |
2 x 0,25 kg mazacího tuku | ||
Palivové nádrže |
2 x 36 litrù benzínu |
Druhy olejù a maziv | |||
Motor |
SUPER MOGUL SAE 20W-50 | ||
Pøevodovka |
OA - PP90 (SAE 90) | ||
Rozvodovka zadní nápravy |
OA - PP90H (SAE 90) | ||
Ovládací okruh brzdy a spojky |
SYNTOL HD 190 (SAE-R3) | ||
Øízení |
SCHELL RETINAX A | ||
Náboje kol |
SCHELL RETINAX A | ||
Spojkové ložisko |
BOSCH FTZ pøípadnì SCHELL RETINAX A (trvalá náplò) | ||
Kloubové høídele |
SCHELL RETINAX AM | ||
Tlumièe pérování |
tlumièový olej |